Nicolae Guta

Versuri Nicolae Guta & Roxana Printesa Ardealului – Barbatele , Barbatele

Posted on: August 30, 2009

Nicolae Guta & Roxana Printesa Ardealului – Barbatele , Barbatele

barbatele, barbatele hai si jura
ca la alta, ca la alta nu-i dai gura
dar tu nu juri nici de-al dracu
ca ai pacate cu sacul

dar nu ma jur, dar nu ma jur nici de-al dracu
ca am pacate cu sacul

te-ai jurat barbatul meu alalta seara
ai zis ca tot ce ai mai scump tie sa-ti moara
de ce te-ai jurat pe stramb bata-te vina
ca azi noapte a murit vecina

nu ma pune sa ma jur ca-ti faci pacat
o sa vezi ca moare jumate din sat
este o vorba: sa-ti iubesti aproapele
eu iubesc femeile

vino incoace, vino incoace mai barbate
ca nimenea, ca nimenea nu te bate
daca n-ai alta cucoana pune mana pe icoana

dar nu mai am, dar nu mai am nici o cucoana
da-mi ca sa ma jur pe blana

te-ai jurat barbatul meu alalta seara
ai zis ca tot ce ai mai scump tie sa-ti moara
de ce te-ai jurat pe stramb bata-te vina
ca azi noapte a murit vecina

nu ma pune sa ma jur ca-ti faci pacat
o sa vezi ca moare jumate din sat
este o vorba: sa-ti iubesti aproapele
eu iubesc femeile

hai si jura, hai si jura mai barbate
zi sa-ti moara,zi sa-ti moara din amante
sa nu ai parte de ele
daca ma inseli barbatele

sa n-am parte , sa n-am parte de inele
daca te insel muiere

te-ai jurat barbatul meu alalta seara
ai zis ca tot ce ai mai scump tie sa-ti moara
de ce te-ai jurat pe stramb bata-te vina
ca azi noapte a murit vecina

nu ma pune sa ma jur ca-ti faci pacat
o sa vezi ca moare jumate din sat
este o vorba: sa-ti iubesti aproapele
eu iubesc femeile

Leave a Reply

